Jul 3, 2015

Тиждень 26 & New York, New York!

Переглянула фото з понеділка по п'ятницю нашого 26-го тижня і зрозуміла, що в мене їх лише 3 штуки - от як сумлінно я виконую обіцянку робити фото щодня... та ще й дві з трьох зроблені в один день... Але не сумуйте завчасно, бо мені все одно буде що вам розповісти, адже на вихідних ми собі полетіли до Нью Йорка! :) Але про це трошки пізніше, бо спочатку вже згадані вище три фото ).

Отож, я вже давненько планую написати постика в якому позбирати колекцію усіляких дивних потрібних і не дуже потрібних дрібничок, які можна знайти і купити в штатах - до прикладу, маленьку сковорідку для того щоб посмажити одне яйце, або пластикову коробочку у формі того ж посмаженого яйця, щоб понести його з собою на роботу (так ніби йому (яйцю) бідолашному буде не комфортно, якщо коробочка раптом буде йому завелика :)). Кожного разу як маю час трохи довше прогулятись по магазину, а не лише побігати по знайомих рядах і купити продукти/речі зі списку, знаходжу щось новеньке і цікаве для колекції. От на тижні побачила такі причандальки


І якщо пристрій для чищення ананасу (на фото справа) мені хоча б видається корисним (ті хто коли-небудь чистили ананас мене зрозуміють), хоч і не факт, що він буде функціональним, то такий собі чохол для банана на фото зліва, як на мене, зайва трата спочатку грошей, а потім і місця в сумці. Але про мої роздуми на тему потрібності і корисності всіляких отаких дрібничок, якось іншим разом.

Ще одним фото цього тижня виявилась моя замерзла доця :) щось перекупалась вона в басейнику і потім довго з рушничка вилазити не хотіла - так їй було тепло і комфортно.


А тепер, нарешті, про вікенд, Нью Йорк і купу вражень! А взагалі суботній ранок перед відльотом виявився дуже оригінальним - відкриваю я морозилку, щоб заморозити деякі продукти, котрі ми не встигли доїсти, і бачу отаке чудо


А виявляється, що то мій коханий чоловік разом з сусідом напередодні вечером вирішили швидко-швидко пивко охолодити і забули за нього :) До ранку пиво в морозилці недостояло ). Але ж я і відмивала ту морозилку по приїзді )). 

А потім був літак, вид на Манхеттен і Леді Свободу з висоти пташиного польоту, багато станцій метро і... ми на Time Square! Вже вдруге Нью Йорк зустрічає нас дощем і прохолодою. Вже вдруге ми прилітаємо в аеропорт Newark-а замість JF Kennedy, думаючи, що від нього простіше добиратись. Вже вдруге ми плануємо все на світі в тому Нью Йорку побачити за три дні і не встигаємо. Вже вдруге я розумію як не люблю цього міста і ні за що не хотіла б в ньому жити (навіть в апартаментах з видом на Central Park за 80 мільйонів :)). Так-так, ми з чоловіком вже вдруге в Нью Йорку і більше туди не хочемо :) Вирішили, що наступного разу, якщо взагалі туди поїдемо, то не раніше ніж за 15 років! Тільки ви не подумайте, що там не варто побувати - зовсім ні. Навіть дуже варто, хоча б раз у житті. Кожен з нас знає про Нью Йорк навіть більше, ніж думає, що знає. В першу чергу, мабуть, з фільмів - певно 90% усіх американських фільмів (особливо якихось ефектних або романтичних) зняті на Манхеттені (ну і ще в Чикаго :)), а ще з передач, статей, книжок, розповідей... Ну скажіть мені, хто не знає Леді Свободу? Вона, до речі, вважається найвпізнаванішою атракцією світу! Чи про Empire State Building, яка довгий час була найвищою будівлею в світі. Або про катастрофу 911 і меморіал, який побудували на місці братів близнюків? Це варто побачити хоча б раз у житті! Додамо до цього списку ще кілька атракцій, які не можна пропустити - Central Park (моє найулюбленіше місце в Нью Йорку), Бруклінський Міст, Top of the Rock, Музей Національної Історії, Brodway і 5th Ave, Time Square...

А далі що? Який Нью Йорк насправді? А насправді це місто просто кишить людьми... їхня кількість не залежить від дня тижня, пори року, дня чи ночі... ця безкінечна кількість людей ходить туди сюди по вулицях, метро, атракціях, магазинах... їх так багато, що бракує простору. Це відчуття ще більше посилюється, коли піднімаєш голову догори і дивишся на безкінечно довгі сірі будівлі побудовані ще в 30-х роках з маленькими вікнами і однотипною архітектурою. А машин і таксі в Нью Йорку, здається, ще більше ніж людей. Ну хто в такому місті їздить на власному авто? Це не реально! Ось на фото нижче буденний стан доріг на Манхеттені


Засмічений, сірий, шумний, загазований і дуже людний - таким мені вже вдруге видався Нью Йорк (в даному випадку Нью Йорком я називаю саме Манхеттен). Але в ньому таки є свій шарм і весь той "шарм" показують у гарних романтичних кінострічках, які ми дивились ще з дитинства... так-так, для фільмів обирають наймальовничіші види на хмарочоси з доріжок Централ Парку, або красиве освідчення в коханні на Емпаір з видом на Нижній Манхеттен... До речі, саме так мені чоловік і освідчувався 3 роки тому :) тільки його освідчення було просто мега романтичним! на дворі ніч, окрім нас на 102 поверсі цієї знаменитої будівлі ще два китайця і повна zero visibility )))) це було так романтично і гарно, що забути просто неможливо! Тому для мене це місто все одно залишається особливим, пам'ятним і дорогим серцю, незважаючи на всі його незручності. Я люблю спогади про наші прогулянки вуличками Нью Йорка, мені надзвичайно сподобалась вилазка на Liberty Island, хоч і на саму Леді Свободу ми не піднімались (квитки на корону взагалі треба купувати хоча б за пів року до поїздки :)), на 5th Ave офіційно мій улюблений Apple Store, а Memorial 911 просто вражаюче місце, хоч ми не потрапили до музею та і взагалі мало часу там провели, бо вулиці заливало дощем, а на плечику в татка спав втомлений малюк в дощовику )... До речі, після вилазки з малюком в Нью Йорк, мені навіть Вегас видався містом для дитини ))). Тому як маєте маленьких діток, то не плануйте подорожі до Нью Йорка, а зачекайте, поки ті дітки виростуть і самі оцінять красу його визначних місць. Бо все що могла оцінити Емілі це шумні брудні вагони метро (добре, що хоч крис цього разу ми не бачили) і море крикливих людей на вулицях. Хоча були і маленькі радості тільки для неї :) Наприклад, як мама нарешті випустила її побігати під дощем по калюжах на Time Square та ще й в босоніжках - ото було щастя! або коли по вулиці вже в соте проїжджало жовте таксі (ви ж знаєте, що це фішка Нью Йорка), доця показувала на нього пальцем і голосно кричала "Шяйн-шяйн" (то ми маємо зараз такого улюбленого мультика про автобус Тайо і жовту машинку Шайн)! або коли побачила макет справжнього синього кита у повний зріст в Музеї Національної Історії - ну зовсім як з її книжечки! Так що і малючок знайшов собі позитивні моменти в нашій подорожі :)

Та й таке... дякую усім хто мав сили дочитати роздуми на тему Нью Йорка до кінця :) А зараз трішки фото



Люблю Манхеттен на відстані або з висоти :)



А це один з басейнів Меморіалу 911. Вживу виглядає грандіозно!



Мокрий Тайм Сквер


Доця їздила в метро як доросла :)




Мама не могла зрозуміти що воно таке на тому Тайм Сквер робиться, що стільки народу :)


 А це ми зовсім замучили бідну дитину, що вона просто виключалась в мене на ручках в метро


Певно Емілі вже дуже надоїла гречка з термоса привезена ще з Чикаго, тому вона як побачила макарони в ресторані відразу напала на них :)

І на завершення трошки ВІДЕО вражень від нашої поїздки :)

6 comments:

  1. Ой яке там все класне! І ви і статуя, і манхетен і макарони руками! В Нью Йорку ж все класне? Маю таку навязливу мрію там колись побувати!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хоча б раз в житті то все треба побачити )

      Delete
  2. і я! і я! маю таку нав'язливу мрію :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Значить треба реалізовувати! :)

      Delete
  3. я от почитаю вас всіх, дівчатка, і так би всюди їздила, подорожувала..... але мені так ліньки....)))
    така купа людей що аж страшно, в нашому Левіце вчора в 5 вечора гуляли, то за півтора години в парку був тільки коханий чоловічок і діти... ну і потім ще якась дівчинка з дідом прийшла. І всьо. більше ні душі...

    ReplyDelete
    Replies
    1. а я мрію про таку "відсутність людей" на майданчиках і на вулицях... часом дуже дістає коли їх багато... Емілі лякається, особливо як багато старших діток, і навіть бавитись не хоче... топчеться біля мене та й все

      Delete