Aug 1, 2016

Як Ми Кемпінгували в Барабу

Я: Емілі, а ти знаєш ми їдемо завтра в маленьку подорож, ночуватимемо в палатках, весь день будемо бавитись надворі і навіть зубки чистити і їсти - все-все робитимемо на вулиці
Е: Хіба так буває? Мама, це якось неправильно! Зубки треба чистити в ванні, а спати в ліжечку

Приїхали :)

Доця і правда довго не могла зрозуміти навіщо її привезли на поляну і що там робити, але як повернулись додому через кілька днів, то запитала коли ми ще поїдемо на природу :)

Це вперше ми вибрались з палатками відколи в штатах (велике дякуємо всім бабцям, котрі нам привезли все наше туристичне спорядження з України!!!). Звісно, це не була поїздка з розряду справжньої туристичної (так щоб воду з потічків добувати і по горах лазити), але все одно вже щось. Якби мене запитали чи мені сподобалось, то я б однозначно відповіла "так, дуже"! Якби мене запитали про мої враження, то я б сказала що вони двоякі... З однієї сторони ліс, сосни, природа, чисте повітря, зелена поляна і навіть невеличкі гірки на які можна видряпатись, а ще вогнище і вівсянка на сніданок, а з іншої - обладнані туалети і душові, басейн з лежаками, дитячий майданчик і тенісні корти... Ще з іншого боку - чудова компанія (а нас було багато!), палаткове містечко, гарний настрій, посиденьки біля вогнища до ночі, цілодобове свіже повітря, вітерець і сонечко! Напротивагу - хвора Емілі (вже в перший день в неї піднялась висока температура), замало місця в палатці і майже безсонна перша ніч... В будь-якому випадку позитиву і гарних вражень було більше, тому до такої поїздки пасують теги #булокльово #хочуще #кемпінгуємо :)

Перш за все розкажу трошки що воно таке Барабу і де ми відпочивали. Отож, Барабу - це невеличке містечко в штаті Віскансін на північ від нашого штату Ілліной. Неподалік є всім відоме місто Wisconsin Dells - столиця аквапарків, про яку я вже колись трохи розповідала тут. Ми планували в якийсь аквапарк заїхати, тільки не планували що доця прихворіє. Але зараз не про це. А відпочивали ми в українському палатковому містечку Оселя, до якого вже 55 років поспіль їздять не лише українці, але й американці (ну знаєте, ті, котрі про себе кажуть українською з акцентом - "я був роджений тут" :)). Та Оселя - то така поляна на якій є дерев'яні столи з лавками, місця для багаття і на якій можна будь-де розкласти свого намета і навіть можна його там залишити і приїхати на наступні вихідні знову. Поляна велика, палаток поміститься багато. Є місця під деревами, ближче до лісу, тобто є і тінь і сонце - кому як більше подобається. Є навіть місцевий кіт з ошейником, який собі по кілька разів на день робить обхід території, ніби перевіряючи чи все впорядку :) Полянка сама по собі майже з усіх боків огороджена лісом, а за тим лісом (йти через нього хвилини дві :)) вже геть інша "природа" - туалети, в яких завжди є туалетний папір, душові кабінки, а ще басейн і тенісні корти і дитячий майданчик з гірками, і навіть будиночки для тих, хто не хоче відчути кайф ночування в палатці і готовий заплатити 75$ за ліжко і персональний туалет з душом. Ще є їдальня чи то правильніше сказати ресторан (я туди не заходила, не знаю), де готують на день кілька страв - наприклад, борщ, вареники і компот - і лише це можна сьогодні купити. Ми готували на вогниці і зовсім трішки на газовій плитці :). Ні, ви не подумайте, що я була проти такої цивілізації - повірте, з малими дітьми воно дуже зручно, коли можна розбавити їх перебування на природі гірками і басейном, а самій сходити в нормальний душ, а не обливатись водою з холодного потічка десь в горах або в гіршому випадку тиждень не митись :) Але погодьтесь, що трохи втрачається сама ідея якогось туристичного відпочинку, дикої природи і згущонки до чаю на десерт замість сирника, спартака і ще кучі смаколиків які всі з собою понабирали :). 


Отаке чудо нас зустріло майже при в'їзді до табору (певно гроші збирало за проїзд, а в нас лише картки пластикові з собою :)) - вляглось посередині дороги і навідріз відмовлялось відходити. Довелось об'їжджати :)


Майже карпатський потічок з місточком красувались в нас на території табору.


Я вже казала що там був дитячий майданчик? Доглянутий, гарний, з гірками, качельками і пісочницею.


Ще в дорозі Емілі отримала пакунок від бабці Іри (який я притримала саме до поїздки) і всю дорогу, а потім і в палатковому містечку тішилась своєю Пепою :)


Наша палаточка була такою мацюнькою (як каже доця) порівняно з гіганськими трикімнатними "квартирами" :)


І сосиски теж були, і стейки, і овочі на вогнищі... геть не туристичний похід, зате смачно :)



І озеро ми там знайшли - devils lake - краса!


Дуже романтично було кілька разів обійти весь сплячий табір о 6тій ранку з Девідом в рюкзаку. Давно я не відчувала тої справжньої карпатської ранішньої прохолоди, нарешті згадала що то таке коли трава мокра від роси, а разом з нею і мої ноги... це був, напене, найбільш такий пам'ятний момент з усієї подорожі... Я коли вже додому повернулась, сиділа за столом вечеряла і не могла зрозуміти чому мені вітер в обличчя не дме :) файно воно так цілодобово бути на природі!

А ви чули про СУМ? То така місцева українська дитяча організація типу пластунів (думаю Емілі туди віддати, здається з 4-х років вже можна). І от той СУМ якраз теж кемпінгував в Барабу і діти наших друзів там теж були, тому ми собі ходили дивились на їхні зібрання, виступи, ватру... наслухались українських пісеньок і натішились дітками :)



Емілі дуже полюбився її рожевий спальник, хоч я переживала, що вона боятиметься в ньому спати. Але ж ні, вона з нього вилазити не хотіла :)

А ось ВІДЕО для тих, кому мало просто фоток щоб відчути наші мандри :)

Якби мене хтось запитав чи поїхала б я туди ще раз, я б однозначно відповіла "Так!". Але вже пишу для тут себе shopping list для наступної такої подорожі :) Отож, треба купити:

 - велику палатку (замість нашої туристичної), в яку поміститься хоча б два queen матраци
 - вже згадані два queen матраци, замість наших туристичних, хоч і надувних, каріматок
 - пластикові контейнери для їжі, замість сотні кульків і торб в багажнику
 - великий контейнер-холодильник, так щоб на 3 дні продукти туди можна було закинути
 - ну і велику машину в придачу, щоб оте написане вище все в неї помістилося :)

А так як цього року таких витрат в нас не планується, то певно кемпінг вже зачекає до наступного сезону :)

11 comments:

  1. Дуже круто! Так цікаво читати!

    ReplyDelete
    Replies
    1. хотілося б з вами отаку вилазку організувати... може якраз колись як будемо вдома, то вдалось би )

      Delete
  2. от знаєш, коли Данусику було "до майже року" (напевно десь до 9-10 місяців), мені взагалі нікуди з дитям не хотілося! і насправді зі старшим дитям не легше, але мене якось попустило, нарешті... Так шо я по хорошому захоплююся вами! молодці!

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякуємо ) і в мене був період що "не хотілось нікуди", бо вдома завжди простіше, а як починаєш думати скільки то мороки в поїздці... але треба ж кудись вибиратись і насправді часто буває так що насправді значно легше ніж уявлялось ) та і для дітей ого який новий досвід )

      Delete
  3. Гарна у вас вилазка вийшла, вітаю! трохи дивно було багаття бачити прямо на землі :) тут в кемпінгах дають шось типу чавунних тазів, щоб розводити вогонь. Будете далі закуплятись, ше пораджу самонадувний матрас (Self-Inflating Mat), бажано не найтонший для більшого комфорту, різниця між звичайним і самонадувним величезна (ми маємо обидва).
    Добре ти про СУМ нагадала, треба поцікавитись з якого віку в нас тут шось є.

    А про комфорт - ми по-трохи скочуємось до матрасників)) Не раз ходили їсти в різні ресторанчики і місцеві кафе. І як тобі вистачає натхнення ше на природі готувати з двома дітлахами? :) Умнічка словом, так тримати! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякуємо ) тре почитати про ті самонадувні! то мабуть круто не паритись з накачуванням. А готувати - та я не дуже і готувала чесно кажучи ) щось з дому готове привезли, а там сосиски, картопля, стейки... та і друзі були, то ми всі разом заморочувались ) але на природі воно все якось легко чи що... настрій геть інший )

      Delete
    2. з самонадувними основна перевага не те, шо вони самі надуваються, як не дивно :) вони зовсім інші, і в результаті на них нема такого, шо одне місце провалюється, а решта - надувається, там є наповнення, якась пінка, тому вони рівномірні, правда займають більше місця, зате спиш як в ліжку.

      Delete
    3. хм... до речі, в нас каріматки якраз самонадувні - але вона все одно залишаються каріматками - тоненькі, легенькі, похідні і вони хоч і рівномірно надуваються, але то все одно не те... ну тобто я б сказала твердувато спати. Мабуть треба шукати якісь товстіші, такі щоб не 3 см в надутому вигляді були

      Delete
    4. той наш матрас має більше ніж 10см, точніше можу сказати коли тут потепліє і знову кудись виберемось :)

      Delete
  4. ото ж кльово! ви молодці, що вибрались! спальники ми свої отримали вже. зціплюємо їх, коли вибираємось на природу і малій є де розгулятись : ) а от намет доведеться мабуть самим вже забирати. теж наше спорядження від Терри, може і намет такий самий. я вже не згадаю. в перший наш похід йшли з татовим ще радянським, який звісно як однокімнатна хата, але 16 кг якось не надихають : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ооо, знаю я ті радянські ) ми ще колись з єрмаками на плечах ходили - то взагалі жесть! За наметом їдьте обов'язково, а то наскільки я знаю ви давненько вже вдома не були )

      Delete