Aug 5, 2016

Цирк Дю Солей і Найкращий у Світі Татко

Щось я вам давно не хвалилась якого чудового маю чоловіка, а дітки татка :) я вам взагалі колись хвалилась своїм Ромою? От хвалюсь! Він в мене суперРома! Він подарував мені квиток до найомріянішого мною цирку та ще й відпустив більш ніж на 5 годин з дому (ну це помимо всього іншого що він для нас усіх робить :))! А ходила я сьогодні на Цирк Дю Солей! От заснути тепер не можу під враженням побаченого :). А було направду круто! Ще відколи фільм про них побачила, мріяла потрапити на живу виставу і, повірте, воно вартувало кожного потраченого долара! Музика неймовірно сильна, ефекти світла взагалі вражають, а декорації! і акробати в костюмах з Аватара.... я такого ще ніколи не бачила! На арені все літало, стрибало, кувиркалось, то світилось, то гасло і постійно змінювалось... Не думаю, що фото чи навіть кусочки ВІДЕО зможуть передати бодай частинку тої краси, але навіть так вони все одно вартують того щоб ви їх побачили :)

Отож, TORUK - The First Flight inspired by James Cameron's AVATAR












Мене не було майже 6 годин... приходжу додому - одне дитя спить, інше майже спить :) Рома, звісно, втомився, бо без капризів не обійшлось, але він мужньо вистояв один проти двох! Спитав мене лише "як все було" і далі сказав "я йду спати" :) Люблю, цілую і хочу ще на Цирк Дю Солей :-P

7 comments:

  1. рада, що в тебе такі "вилазки" трапляються :) допомагає мамі для підтримки хорошого настрою :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. власне, що то вперше така вилазка ) треба буде якось повторити ) може не на 6 годин, але думаю, що на 2-3 чоловік тепер відпускатиме )

      Delete
  2. аж дух захоплює з фото! уявляю, які то враження в живу таке бачити)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. та ) воно і правда дуже ефектно виглядає!

      Delete
  3. Вау, яке то видовище має бути! Рома - МЕГА подарунок зробив!
    Олю, а як думаєш з якого віку можна йти? Вони ніби щороку до нас на фестиваль Fringe приїздять, теж дууууже хочу піти (тепер - після твого звіту ;)). Чи реально нам втрьом попасти, і якщо не секрет, квиток оріентовно $150?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ти знаєш я там бачила дітей від грудних до школярів! ну от чесно - купа мам з малявками в рюкзачках (але то певно найпростіше, бо ніде ті діти не лазять ще :)) і повно таких з дітьми постарше. Я так собі думаю що Емілі вже було б цікаво, але сумніваюсь що вона б 2-3 години висиділа, хіба довелося б з нею десь ходити гуляти, а потім знов повертатись на місця. Щодо ціни то мій білет коштував 56$ - купували на групоні по знижці - типу купи 12 квитків і отримай знижку. В Вегасі тоді була ціна 200$ і я не пішла, а тепер шкодую, бо як гарне шоу, то воно і стільки вартує :)

      Delete
  4. Зрозуміла, буду моніторити групон (і інші подібні) :)

    ReplyDelete